鮑魚海蔘樣樣齊!都係$268蚊位 勁抵食邊爐推介

鮮一夜火鍋
同朋友係荃灣行街行到攰,天氣又凍,所以決定搵間火鍋店烚下烚下,行到眾安街大鴻輝中心見到呢間「鮮一夜火鍋」有個「一夜皇御套餐」,唔單止有得打邊爐,仲有雞煲、鮑魚、刺身等等,於是就決定食呢間!

一夜皇御套餐

五色刺身併盤(三文魚、帶子、赤蝦、希靈魚、北寄貝)
一坐低侍應就會過嚟問雞煲想食大辣、中辣定小辣,我地都麻麻地好辣,所以就揀左小辣。揀好雞煲辣度之後,侍應就拎左五色刺身併盤俾我地喇~入面有三文魚、帆立貝、赤蝦、希靈魚、北寄貝,全部都好新鮮好好味!特別鍾意佢塊三文魚,夠哂肥美~

紅燒花膠翅

食完刺身之後,就侍應馬上過嚟收野,拎左紅燒花膠翅比我地!個湯飲落好鮮甜,而且隻花膠真都幾大塊架~
鮑汁扣海參併溏心靚鮑魚

仲有鮑汁扣海參併溏心靚鮑魚,鮑魚炆得好入味,而海蔘就彈形有口感~

即炒奇妙雞煲

終於嚟到雞煲喇,我地叫左小辣都,都真係有小小辣架,不過食落又幾惹味。

藥膳養身鍋
食到咁上下,就係時候打邊爐喇!火鍋湯底有六款可以揀,分別係藥膳養身鍋、杏汁豬肺鍋、重慶麻辣鍋、養氐椰子雞鍋、香濃豬骨湯、芫茜皮蛋湯,我地就揀左藥膳養身鍋。

航母海鮮併盤(包括5-7款時令海鮮)

係我地叫左嘅野食嚟之前,侍應會拎左航母海鮮併盤同安格斯肥牛比我地先,海鮮併盤入面啲蜆真係勁大隻,勁厚肉~

安格斯肥牛

我最鍾意嘅就係佢地嘅安格斯肥牛,肉味濃郁之餘,肉質仲非常鮮嫩~

50款火鍋配料任叫任食

食左咁多好野,我地都叫左啲清淡啲嘅蔬菜嚟打邊爐,大家可以去近門口嘅雪櫃度拎新鮮嘅蔬菜,隔離有野飲可以拎,飲品嘅選擇都幾多,可樂、雪碧都一定有,仲有道地嘅檸檬茶、菊花綠茶,其他有凍頂烏龍茶、忌廉溝鮮奶、牛蒡茶等等。

兩個半鐘,一邊慢慢食一邊同朋友傾計,真係好滿足呀!$300都唔洗就可以食到咁多好野,真係勁抵!下次再同屋企人去食先!

鮮一夜火鍋
地址:荃灣眾安街55號大鴻輝中心21樓B室
電話:31883386

晚市時段每位$268*(小童$98*),任食火鍋2.5小時,18:00前或21:30後入座,全單可享85折優惠。

*另收加1服務費。星期五、六、日及公眾假期/前夕每位另加$30。

Next Post較新的文章 Previous Post較舊的文章 首頁